duminică, 30 noiembrie 2008

Ganduri spurcate!

Ai fost la vot, in afara de o stampila, ce ai avut de spus? Mergi la magazin si vezi preturile, ce poti sa spui? Vorba e ca prin scris te eliberezi...scoti din tine tot ce e rau ca sa ramai cu gandurile bune. De ce sa te comporti prosteste in anumite situatii cand poti sa previi? Toate bloguri-le au ceva de zis, de constatat si toate te roaga sa le pupi in fund articolele. Dar daca ai tu ceva de zis, un comentariu mai paprikat, nu ti-l posteaza, ca vezi aleluia ai folosit cuvantul...acela. Cel de langa se inroseste, da ochii peste cap, si zambeste timid cand iti aude cele mai spurcate, pacatoase ganduri.`A mai naspa injuratura care te roade sa i-o zici colegului, `al mai pervers gand pe care il ai cand iti vezi colega, `al mai porcos vis care te-a facut sa-ti faci cruce cu limba in gura ultima data.
Ce tii in tine te macina, e sau nu adevarat?
Dau tonul! Maestre... limbarnita...

5 comentarii:

Cristina Micle spunea...

1.De fiecare data cand imi vad o colega de facultate as dori sa ii mangai cu doua palme moaca aia de capra rujata! Pace!
2.Futu-ti incurajarile matii: "ba, eu zic sa nu te bagi...e naspa"!Pace!
3.Sa va dea faliment bijuteria si sa se transforme tot aurul in nisip, ca va deschideti magazin in locul meu preferat! Pace!

muie_stOAIA spunea...

In primul rand, vreau sa stie tot banatul, care fruncea este, caci voi dedica aceste versuri epice, tuturor stelistilor si cainilor din romania, exceptand bucalele; probabil n-ai priceput nici un taran ce am vrut sa zic, o luam mai simplu, mentalitate engleza, esti din Calan, ti cu Calanul, chit ca nu are echipa, ti cu mama ti cu liceul, ti cu padurea etc. asta nu o sa intelegeti niciodata, de ce va luati la muie de fiecare data si de ce nu va suport, rahati fara minte, ty misha for teh thread ^_^

Laura Teodora spunea...

vin si eu cu trenu asta :))

muie_stOAIA spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
muie_stOAIA spunea...

imi vine sa injur trenurile, sa injur nasii, sa injur supracontrolul, sa injur CFR-ul, si aici ma refer la CFR Cluj, baieti lipsiti de respect fatza de timisoareni, ne-au dat la muie in cupa romaniei, meci disputat la cluj impotriva echipei a II-a a CFR-ului, de ce tren vorbesti tu acolo teodoro ? ca nu am reusit sa-l prind in context..ty misha for teh thread.